спеціалізована школа «Тріумф» з поглибленим вивченням іноземних мов
ukr eng мапа сайту Реєстрація Тел.: (044) 560-96-58

Наші принципи

]]>Друк]]> E-mail
ДО ШКОЛИ З РАДІСТЮ

„НІ!” суперечкам між „ХОЧУ” та „ТРЕБА”
„ТАК!” радісним відкриттям світу


„Тріумф” – це школа повного дня, тож кожен з вихованців проживає тут майже 1800 годин на рік. Багато це чи мало? Відповідь залежить від того, якими відчуттями супроводжується пережите. Час у „Тріумфі” – весела веремія, впродовж якої кожен має змогу пережити незабутню мить тріумфу. Бо “тріумф” витлумачують тут як перемогу над собою, маленький крочок уперед – від незнання до знання, як здатність відчути себе винахідником. Придивіться: ці усмішки належать щасливим дітям, які не відкладають своє життя „на потім”.

ШКОЛА – ДРУГИЙ ДІМ

„НІ!” казенщині та формалізму
„ТАК!” затишку й можливості бути собою


У “Тріумфі” кожній дитині комфортно й затишно. Тут діти люблять усі уроки: і передбачені навчальним планом, і нетрадиційні – логіку й шахи, історію мистецтв та літературної казки, дизайн і хореографію, бальні танці й айкідо, інформатику й етикет тощо. Невелика кількість дітей у класах (до 12 осіб), поділ на групи, гнучка система розкладу, індивідуальні навчальні програми — усе це якнайкраще сприяє індивідуалізації навчання, а відтак кожна дитина знає, для чого вона навчається, чого має досягти і що для цього треба.

СПРАВА ЧЕСТІ – БАТЬКІВСЬКА ДОВІРА

„НІ!” конфліктам і упередженням
„ТАК!” відповідальності й дисципліні


У “Тріумфі” створено умови для індивідуального навчання та розвитку. Кожну дитину в “Тріумфі” забезпечено належним медичним доглядом. Створено гарні умови для фізичного розвитку учнів: обов’язковими є, крім фізкультури, години хореографії, ЛФК, бальних танців, діють гуртки настільного тенісу, айкідо; за бажанням батьків діти відвідують басейн. У щоденному розкладі для вихованців усіх вікових категорій відведено час на прогулянки на свіжому повітрі. Велику оздоровчу роботу здійснюють у “Тріумфі” в червні — під час роботи літнього табору.
Неабияке значення для батьків має якість харчування. Діти харчуються в школі 4 рази. Обов’язковим компонентом щоденного раціону є свіжі фрукти та овочі, соки, кисломолочні продукти. Учні мають змогу вибирати із запропонованого меню страви до смаку.

ШКОЛА, У ЯКІЙ ЦІКАВО ПРАЦЮВАТИ

„НІ!” байдужості й професійному егоїзму
„ТАК!” творчому пошуку й фаховій шляхетності


Концепцію навчально-виховної діяльності школи розроблено спільно з кафедрою педагогіки Київського міського педагогічного університету ім. Бориса Грінченка. Школа співпрацює з Лабораторією суспільствознавчої освіти Академії педагогічних наук, виступаючи експериментальним майданчиком апробації нових підручників та навчальних посібників з історії та правознавства, інноваційних педагогічних технологій (зокрема, рівневого та інтерактивного навчання). Колектив “Тріумфу” співпрацює також з громадською організацією “Вчителі за демократію”, Національним авіаційним університетом та іншими престижними вищими навчальними закладами. Учителі школи активно друкуються на сторінках педагогічної преси, мають авторські програми, посібники та підручники, беруть участь у науково-практичних семінарах та конференціях.

ШКОЛА — ЦЕ НАШЕ ЖИТТЯ

„НІ!” втомливому чеканню справжнього життя
„ТАК!” неповторності кожної миті пережитого


Школа працює в режимі повного дня, саме тому вона не просто навчальний заклад, у якому дитина набуває достатніх знань, умінь і навичок, а це дім, у якому минає дитинство. Тож педагогічний колектив прагне, щоб про дитинство, проведене у “Тріумфі”, у кожного учня залишилися теплі спогади. У школі вірять, що зігріті світлом дитинства вихованці обов’язково стануть переможцями — тріумфаторами долі.

Школа, яка дарує мріям крила

Тим, хто тріумфу прагне, личать крилаті мрії

Вибудовуючи освітнє середовище, працівники школи намагаються втілювати в життя ідеальні уявлення і дітей, і батьків про навчальний заклад. Хтось мріє про школу, затишну й ошатну, як рідна домівка? Комусь до вподоби школа, яка гартує, готуючи до дорослого життя? Чи, можливо, ви прагнете знайти школу, яка здатна виплекати талант? У „Тріумфі” шанують ідеали. Гнучка система роботи дає змогу припасувати навчальний процес до учнів і батьків, а не навпаки. Проте це не означає, що шкільне життя тут аморфне й розпорошене. Навчити кожного й зберегти його індивідуальність – такою є висока мета освіти й безумовний пріоритет „Тріумфу”. Вчителі орієнтують дітей на опанування предметами передусім задля того, щоб краще пізнати самих себе. Бо хіба можна з’ясувати, що ти не математик, якщо математиком не пробував стати?! Ось чому предметні олімпіади-марафони у „Тріумфі” – звичайне навчальне випробування для всіх, а не виняткова доля обраних талантів. Ось чому брати інтерв’ю та писати для шкільної газети або складати вірші тут пробували всі. Звідавши всього, учні легше визначаються зі своїми зацікавленнями та вподобаннями. Атмосфера свободи вибору залишає за дітьми право на мрію – свою, особливу, не таку, як в інших. Водночас діти отримують найцінніший урок: людина, яка себе поважає, не мріятиме про нице. У „Тріумфі” переконані: спроба втілити мрію не розчаровує людину, а навпаки – спонукає до нових – світлих і високих – прагнень. І в дитячої мрії про добродія-ветеринара або про всесвітньо відому співачку виростають крила, що здатні піднести до вершин добра й краси.

Школа, яка плекає майбутнє України

Крону, що неба сягає, живить коріння роду

Важливий напрям діяльності „Тріумфу” – патріотичне виховання. Для всіх, хто вважає цю школу своєю, – це не формальність і не просто данина освітнім директивам. Узявшись розбудовувати навчальний заклад, що є до певної міри альтернативним державним школам, співробітники „Тріумфу”, а також батьки, які обрали для своїх дітей саме такий освітній шлях, мають надзвичайно яскраві візії майбутнього, які власне й спонукали до втілення освітніх ідеалів. Реалізація особистості, добробут родини – лепта у процвітання землі, з якою єднають кровні зв’язки. Любов до Батьківщини завжди починається з поваги – до рідної домівки, до маминої казки, до татового повчання, до обраного батьками способу життя, до школи, яка хоч і поряд, проте здатна підготувати до реалізації найсміливіших життєвих програм – не десь за океаном, у далеких чужбах, а тут, на своїй землі, де виросли прабабусі й прадідусі. Бо тільки ця земля береже енергію тих, хто подарував нам життя. Любов до рідної землі плекають у „Тріумфі” на кожному уроці й на кожнім виховнім заході. Втім, доречно вести мову про макро- та мікрорівень виховної роботи цього напряму. Макрорівень реалізується в масштабних загальношкільних заходах, як наприклад традиційне Шевченківське свято або День знань. Мікрорівень охоплює заходи в окремих дитячих колективах. Улюбленими, приміром, є родинні свята, які об’єднують родини одного або кількох класів чи груп.

Школа, яка примножує європейські освітні традиції

Європейські обрії захмарні у „Тріумфі” ближчими стають

„Тріумф” – традиційна школа, взірцем для якої є класична тримовна освітня система, що утвердилася в європейських університетах іще за Середньовіччя. Перевірені часом і досвідом багатьох поколінь інтелектуалів-гуманістів засади освіти, безумовно, модернізовано. Проте непорушним лишився принцип навчання словом і в слові. У „Тріумфі” переконані, що знання мов сьогодні – це не стільки мета освіти, скільки її метод, бо тільки мови прокладають шлях до міжкультурної комунікації, дають змогу повноцінно жити в глобалізованому світі. Діти в „Тріумфі” вивчають мову не лише як навчальний предмет, а як культурний феномен. Цьому сприяють різноманітні мовні студії: театральні гуртки українською та англійською мовами, мовні тижні впродовж навчального року тощо. Щороку групи учнів вирушають у подорожі до європейських країн, шліфуючи набутки. Проте в „Тріумфі” знають, що найважливіше – коли є що шліфувати. Зерно знань, помножене на звичку працювати, – це та мудрість, яка є одвічною європейською цінністю й основою будь-якого навчання як бути Людиною.